K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním tohoto webu souhlasíte s jejich ukládáním na vašem zařízení.

NOVINKY

arr3Nová firmaOd 1/10 měníme právní formu podnikání z fyzické osoby na s. r. o. Manahau.cz. Mění se také firemní... arr3Odstávka elektřiny 27. a 28.6.!Ve dnech 27. a 28.6. budeme postiženi odstávkou elektřiny, a to v rozmezí 8.00 - 18.00 hod. Z tohoto... arr3Dovolená 17/5 - 26/5Od 17. do 26. května bude kompletní osazenstvo Krámku pro děti na dovolené (a taky off-line).... arr31/3 Zdražení Koh-I-NoorVe spolupráci s firmou Koh-I-Noor jsme byli nuceni pomoci ČNB v jejích inflačních cílech. Byla by... arr322/2 Stávajícím zákazníkům dnes pošleme newsletter s heslem do Klubu :-)arr331/1 Předěláváme stránkyZa provozu předěláváme stránky, lehké změny designu bude provázet i těžká změna menu, aby byl e-shop... arr39/12 Doručení do VánocDPD slibuje doručení do Vánoc pro objednávky došlé k nám do pátku 16/12 do 11:00. Potom se... arr316/11 Vyřizování objednávekObjednávky, které se nashromáždily, vyřizujeme co nejdříve, ovšem kvůli množství to momentálně... arr315/11 - 16/11 Den dopravy zdarmaPoprvé se letos připojujeme k akci Heureky "Den dopravy zdarma". V období od 12:00 15/11 do 12:00... arr33/8 - 14/8 - DOVOLENÁOd 3. do 14. srpna si kompletní osazenstvo Krámku pro děti bere zaslouženou dovolenou. Objednávky... arr31/8/2016 - Tragická událostOd 1. srpna 2016 jsme se stali plátci DPH. Pro nás to sice znamená skokově větší administrativu +... arr31/5/2016 - Úprava cen ZásilkovnyPo dlouhých letech Zásilkovna trochu navýšila ceny.... arr31 % na dobrou věcPomáháme a vy s námi. Chceme podporovat mladé lidi při jejich boji s rakovinou. Udržet si optimismus... arr3Výherkyně soutěžeV soutěži o velké balení pastelek Crayola vyhlášené na FB skupině Crayola v ČR vyhrála Kristýna... arr3Jak nám doručovala DHLS čím vším se musí obchodník potýkat, posuďte sami, aneb jak nám doručovala DHL "expresní" balík s... arr3Věrnostní programSpustili jsme Klub přátel dětského tvoření. Pravidelní zákaznici mohou získat slevy až do výše 5 %.... arr3Doručujeme na SlovenskoDo nabídky přeprav jsme doplnili 3 varianty dopravy na Slovensko, všechny prostřednictvím firmy... arr3Platba platební kartouPrávě jsme spustili on-line platbu platebními kartami prostřednictvím ČS v platební bráně Comgate!... arr3Doprava zdarma při objednávce nad 1.500 KčPři objednávce zboží v hodnotě nad 1500 Kč je doprava zdarma. Doběrečné se platí vždy.... arr3Dárek ke každé objednávce!Chceme se s Vámi podělit o naši radost ze zboží s motivy obrazů Marie Brožové, a proto Vám ke každé... arr3Nový druh dopravy - Zásilkovna.czarr3Obhajoba Pastelky - Marie BrožováUdělali jsme si velkou radost a začali spolupracovat s manželi Brožovými. Ode dneška máme skladem... arr3Nové zboží CrayolaDoplnili jsme zásoby Vašeho oblíbeného Crayola zboží a rozšířili sortiment o Vámi žádané položky,... arr3Naskladnění nových knihDnes jsme naskladnili zásilku oblíbených knížek obrázkového čtení, Obrázkové říkanky 1 a 2 a...

KONTAKTY

Ing. Tamara Kuchařová - www.kramekprodeti.cz
Čermná 222
543 77
tel: +420 491 618 624
napište nám

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky e-shopu Kramekprodeti.cz

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.kramekprodeti.cz. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

 

 

Kontaktní údaje prodávajícího

Název: Manahau.cz, s. r. o.
Sídlo: Čermná 222, 543 77 (zde není kamenná prodejna)
IČO: 06395856
DIČ: CZ06395856 - neplátce DPH
Společnost je vedená u Krajského soudu v Hradci Králové pod spisovou značkou C 40189. 
Telefon: +420 491 618 624, +420 774 687 150, +420 604 148 103
Email: obchod@kramekprodeti.cz
 

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Informace a sazby za doručování jsou v sekci "Vše o nákupu", stejně tak i způsoby platby. Fotografie obalu nemusí přesně odpovídat odeslanému zboží, design obalů se velmi často mění. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
 
 

Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky, pokud je zboží skladem. U neskladových položek je doba dodání 21 dní. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupující musí po převzetí zboží zkontrolovat, zjevné poškození zásilky ihned sepsat s dopravcem. Doklady ke zboží odešle prodávající kupujícímu spolu se zbožím. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
 

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Pokud už je zboží na cestě ke kupujícímu, musí kupující zaplatit náklady na přepravu a balné.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle (poštou nebo emailem) nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo objednávky/faktury, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.  Zboží musí být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Kupující nesmí zboží vracet dobírkou, takovou zásilku prodávající nepřevezme.
Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů, samostatných papírových předloh nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.
Nepřevzetí zásilky zaslané na dobírku se nepovažuje za odstoupení od smlouvy. Kupující má povinnost uhradit prodávajícímu náklady na poštovné (dle vybraného dopravce) a balné.
 

Práva a povinností z vadného plnění

 
 

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
 

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
· - odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
· - bezplatné odstranění vady opravou;
· - přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
· - vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
 

Platby

Po odeslání objednávky má kupující možnost využít službu placení platební kartou nebo on-line bankovním převodem (ePlatba+), která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Kupující prostřednictvím  internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments, a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Ceny

Ceny platí pro zboží skladem; v případě, že by se u nové dodávky cena změnila, bude kupující kontaktován a objednávka bude platit pouze v případě, že kupující novou cenu prodávajícímu odsouhlasí. V případě zjevného omylu v zadané ceně si prodávající vyhrazuje právo od uzavřené smlouvy odstoupit.

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, uvede své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do pěti pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Jako test toho, jak čtete Obchodní podmínky, umisťujeme slevový kód ctenar na jedno procento.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.
 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží a firmě Comgate kvůli placení zboží prostřednictvím platební brány.
 

Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač.

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kupující se také může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní řešení sporů probíhá prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.
Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění. Tímto není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud.
Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

Věrnostní program - Klub přátel dětského tvoření


Členem Klubu se stává každý, kdo nakoupí v internetovém obchodě www.kramekprodeti.cz jakékoliv zboží v jakékoliv hodnotě. Každý nákup se sčítá na zákaznické konto. Jedná se o celkovou hodnotu nákupu, tedy vč. dopravy. Po dosažení stanovené hodnoty získá zákazník automaticky slevu na veškeré další objednávky, a to podle následující tabulky (kumulovaná hodnota objednávek - procento slevy):
2 000 Kč - 1 %
5 000 Kč - 2 %
9 000 Kč - 3 %
14 000 Kč - 4 %
20 000 Kč - 5 %
Sleva se zobrazuje po přihlášení na úvodní obrazovce, ceny v e-shopu už se pak zobrazují po slevě. Pokud se přihlásíte až po naplnění košíku, obsah se přepočítá. Sleva zůstane zákazníkovi trvale bez ohledu na to, jestli a kdy v Krámku ještě nakoupí. Současně členství v Klubu ani poskytnutí slevy není podmíněno dalšími nákupy či jejich frekvencí. Snažíme se obohacovat Krámek tak, aby nabízel i zboží, které není na českém trhu běžně dostupné, či není zahrnuto v evropské distribuci (zejména u Crayola produktů). V pravidelných intervalech je tedy v obchodě dostupné omezené množství tohoto zboží, které není standardně součástí sortimentu. Pro členy klubu jsme jako bonus připravili „týdenní hájení“ = první týden po dodávce nového zboží bude toto zboží dostupné pouze pro členy Klubu v zaheslované sekci eshopu (v menu záložka „KLUB“) a navíc bude cena pro první 3 dny snížena o 3 %. Počet kusů jednotlivých položek je omezen a po vyprodání tedy nebude v nejbližší době dostupný. Děkujeme za pochopení.
 

Ostatní

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
 
Záloha na zboží
V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není na skladě, nebo množství zboží, které není obvyklé, může být ze strany prodávajícího požadována úhrada zálohy. Prodávající se zavazuje o požadavku zálohové platby informovat kupujícího neprodleně.
 

Informace a poradenství

Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající sám získal od výrobce či svého dodavatele.
 

Stížnosti

Stížnosti a připomínky kupujícího, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající v souladu s platnými předpisy, kdy stížnosti a připomínky může zákazník uplatnit na e-mailovou adresu obchod@kramekprodeti.cz, nebo na tel. +420 491 618 624. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací zboží, bude tato stížnost vyřízena jako reklamace v souladu s platnými právními předpisy.
 

Písemná komunikace

V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považují sídlo prodávajícího a adresy kupujícího uvedené v objednávce.
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
Smlouva a otázky související se řídí českým právem. Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.
 
Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. října 2017
  1. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.