Logo
Potřebujete poradit? Volejte 😉
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Co je u Vás nového?

Zajímá mě, co se u Vás děje, co se kde v Krámku šustlo a co pro mě máte nového. A tak se dobrovolně registruji a zanechávám svůj emailový kontakt jako lehounké virtuální vlákno, které spojuje tvořivé a hravé duše ;-). 

 
 
 

Já mám, kdo má? Hodiny

Vzdělávací karetní hra pro 1 - 30 hráčů od 5 let

Ovládají vaše děti spolehlivě hodiny? Ehm...tedy ne ty digitální, ale klasické? Tahle karetní hra vám to poví :-). A pokud to není ještě zcela dokonal... celý popis
Dostupnost
Skladem u dodavatele - odesíláme do 3 pracovních dní
265 Kč
219 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:zv001
Výrobce:Kateřina Hrabíková
  • Kompletní specifikace
  • Já mám, kdo má? Hodiny
    Já mám, kdo má? Hodiny
    Skladem u dodavatele - odesíláme do 3 pracovních dní
    265 Kč
    219 Kč bez DPH
  • ks
Kompletní specifikace

Ovládají vaše děti spolehlivě hodiny? Ehm...tedy ne ty digitální, ale klasické? Tahle karetní hra vám to poví :-). A pokud to není ještě zcela dokonalé, díky hře se v tom opravdu pocvičí :-). Hru využijete jak doma, tak je super pomocníkem i do školních tříd. 

Ve svižné základní hře se seznámíte s určováním času podle grafického znázornění hodin.

Procvičíte si poznávání digitálního a analogového času.

Hru využijete jak ve skupině dětí, tak ve dvojici. Ale i jednotlivec může dělat různé aktivity, které jsou obsahem přibaleného návodu. 

Příjemný pevný papír vám nedovolí pustit karty z ruky. A velkou výhodou je, že se nedají jen tak lehce poškrábat a zmuchlat. Vydrží tak nápor i mladších sourozenců. 

Co se děti naučí:

  • číst analogový a digitální čas

Uvnitř máte přehledný manuál s nápady na co nejpestřejší využití hry. Karty jsou akorát velké, aby se dětem pohodlně držely a aby se z nich dalo i dobře číst. Kódované řazení jednotlivých karet poskytuje možnost vlastní kontroly.

Základní pravidla:

Všechny karty rozdejte mezi děti. Ty si je rozloží pohodlně před sebe. Nevadí, když je hráči navzájem vidí. Na každé kartě nahoře má hráč obrázek ručičkových hodin s časem (Já mám) a ve spodní části je pak čas slovem nebo digitálně (Kdo má?).

Začíná ten, kdo dostal kartičku s úvodním textem „První karta“. Zeptá se: „Kdo má 15:30?“ jak je uve- deno ve spodní části karty. Na dotaz reaguje hráč, jehož ručičky na hodinách ukazují půl čtvrté, a položí otázku ze spodní části karty (v tomo případě: „Kdo má 0:45?”)

Karty na sebe navazují a vytvářejí řadu. 

 

Aktivity pro jednoho hráče:

  • ze všech karet vytvoří řetěz (obrázek hodin a digitálně nebo textem zapsaný čas)
  • několik vylosovaných karet seřadí podle času od rána do večera
  • vybere několik karet a popíše svůj denní režim v tuto dobu
  • vymyslí slovní úlohu, jejímž výsledkem bude čas na kartě

 

Aktivity pro skupinu:

  • Elektřina. Skupinu rozdělíme na poloviny a děti si sednou do dvou řad zády k sobě. V řadě se drží za ruce. Hrajeme s obrázkem v horní části karty. Učitel postupně ukazuje pouze prvním v řadě karty a říká digitální čas. Ukáže např. obrázek s hodinami, na kterých je tři čtvrtě na osm a říká: „19:30.” Pak kartu položí na stůl a vezme další. Ostatní hráči pečlivě poslouchají. Ve chvíli, kdy čas pojmenuje správně, musí hráč stisknout sousedovu ruku. Stisk dojde až na konec řady a poslední se přihlásí, že k němu elektřina došla. Dojde ke stolu najít správnou kartu. Sedne si pak na začátek řady.

  • Bingo. Na stůl rozložíme 15 karet obrázkem nahoru. Hraje- me s analogovým časem. Každý dostane prázdnou kartu pro hru bingo (3×3), do které si opíše 9 různých časů dle vlastního výběru z karet rozložených na stole (zapíše však digitálně). Hrajeme s obrázky z horní části karet. Karty se otočí obrázky dolů a při- jde na řadu losování. Učitel obrázky nepojmenovává, ale ukazuje. Děti škrtají postupně příslušné digitál- ní časy na svých kartách. Vítězí ten, kdo má první vyplněný sloupec, řadu nebo úhlopříčku.

  • Domečky. Hrajeme s obrázky hodin v horní části karty. Karty s konkrétními charakteristikami (např. s digitální- mi intervaly 14–17, 18–21...) rozmístíme po prostoru. Každý má jednu či více hracích karet a hledá jejich domeček podle analogového času na své kartě.

  • Cvičíme. Vybereme, podle kterého zadání z karty budeme hrát (text, digitální čas, analogový čas). Každý hráč má svou kartu. Hráči chodí po třídě a náhod- ně vytvářejí dvojice. V dané dvojici vždy porovnají časy na svých kartách. Kdo má ranější čas, vzpaží, kdo pozdější, udělá dřep. Poté si karty vymění a po- kračují v hledání někoho dalšího do dvojice.

  • Slovní úlohy. Děti rozdělíme do skupin. Každá skupina dostane kartu a vymyslí slovní úlohu, jejímž výsledkem bude čas uvedený na kartě. Skupiny si navzájem slovní úlohy přečtou a vyřeší.

  • Větší bere. Vybereme, podle kterého zadání z karty budeme hrát (text, digitální čas, analogový čas). Karty roz- dělíme na hromádky podle počtu hráčů. Hráči otočí karty z hromádky. Kdo má pozdější denní dobu, bere všechny vyložené karty a uloží si je dospod své hromádky. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem karet. Pokud hrajeme s textem nebo analogovým časem, je potřeba si zvolit dopolední (00:00–12:00) či odpo- lední (12:00–24:00) interval.

 

Obsahuje:

  • 2 x 23 karet
  • pravidla + nápady k dalšímu využití

© Copyright 2013 - 2023 Roman Starý

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz