Logo
Potřebujete poradit? Volejte 😉
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Co je u Vás nového?

Zajímá mě, co se u Vás děje, co se kde v Krámku šustlo a co pro mě máte nového. A tak se dobrovolně registruji a zanechávám svůj emailový kontakt jako lehounké virtuální vlákno, které spojuje tvořivé a hravé duše ;-). 

 
 
 

Geometrický podnos

Dřevěný tác (rám) rozdělený na 6 stejných čtvercových polí. V horní řadě jsou 3 modré geometrické tvary s úchytem uprostřed, zasazeny v rámu. Čtverec,... celý popis
Dostupnost
Skladem u dodavatele - odesíláme do 3 pracovních dní
805 Kč
665 Kč
bez DPH
ks
Číslo produktu:SMV0012S_S012
EAN kód:8596027003619
Výrobce:Moyo Montessori
  • Kompletní specifikace
  • Geometrický podnos
    Geometrický podnos
    Skladem u dodavatele - odesíláme do 3 pracovních dní
    805 Kč
    665 Kč bez DPH
  • ks
Kompletní specifikace

Dřevěný tác (rám) rozdělený na 6 stejných čtvercových polí. V horní řadě jsou 3 modré geometrické tvary s úchytem uprostřed, zasazeny v rámu. Čtverec, rovnostranný trojúhelník a kruh. Spodní 3 pole jsou prázdná. Pomůcka seznamuje dítě se základními geometrickými tvarya pojmy. Jde o nácvik vizuálního vnímání a rozlišování různých tvarů. Práci s geometrickým podnosem předchází válečky s úchyty, růžová věž, hnědé schody a červené tyče.   Postup:                Společně jdeme s dítětem pro pomůcku a s podnosem je seznámíme: „To je úvodní rám ke geometrické komodě.“ Ukážeme dítěti, jak se podnos uchopí a přenáší. Podnos položíme do horního levého rohu na kobereček. Následně vyjmeme první tvar z leva nedominantní rukou (3 prsty) a obkroužím dvěma prsty dominantní ruky tak, jak píšeme písmeno „a“. Pak ho položíme do spodního prázdného okénka podnosu a dvěma prsty dominantní ruky obkroužíme rámec tvaru (vnitřní tvar) v opačném směru než píšeme písmeno „a“, přičemž rámec si přidržujeme nedominantní rukou. Tak postupujeme i se zbylými tvary. Po vyjmutí všech třech tvarů je začneme vracet zpět do rámů na podnose. Opět zleva doprava. Vyzveme dítě: „Chceš to také zkusit?“ Dbáme na to, aby na práci pohodlně dosáhlo. Pak podnos uložíme zpět na místo.   Poznámka: Při první ukázce tvary nepojmenováváme. Ohmatání geometrických tvarů provádíme prsty, které se používají při psaní. Při další práci s úvodním rámem necháme dítě pracovat po svém – experimentovat. Tyto tvary nebyly zvoleny jen proto, že jsou kontrastní, ale z důvodu, že se v geometrii jedná o základní tvary. S pomocí čtverce je možné měřit plochu všech geometrických tvarů. S pomocí kruhu se dají měřit úhly. Počítání zlomků se provádí s pomocí všech tří geometrických tvarů. Trojúhelník je geometrický tvar, kterým se dosahuje stability při stavbě nejrůznějších konstrukcí.   Aktivity: Práci s podnosem lze rozšířit použitím karet ke geometrickému podnosu.   Kontrola správnosti:  Vizuální - tvary musí přesně zapadnout do rámečku. Specifická slovní zásoba: čtverec, kruh, trojúhelník. Pro práci s podnosem se můžete inspirovat tímto demonstračním videem.

© Copyright 2013 - 2023 Roman Starý

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz