Zajímá mě, co se u Vás děje, co se kde v Krámku šustlo a co pro mě máte nového. A tak se dobrovolně registruji a zanechávám svůj emailový kontakt jako lehounké virtuální vlákno, které spojuje tvořivé a hravé duše ;-).
- Úvod
- Montessori pomůcky a hračky
- Barevné destičky 2 - Rozšířená sada
Barevné destičky 2 - Rozšířená sada
- Novinka

- Kompletní specifikace
- Barevné destičky 2 - Rozšířená sadaSkladem u dodavatele - odesíláme do 3 pracovních dní565 Kč467 Kč bez DPH
Dřevěná krabice obsahuje 22 barevných destiček, v párech. Tři základní barvy a navíc oranžovou, zelenou, fialovou, růžovou, šedou, hnědou, černou a bílou. Celkem tedy 11 barevných párů. Destičky jsou zasazené do dřevěných lišt tak, aby vznikl okraj k uchopení. Děti poznávají další barvy, rozšiřují svoji slovní zásobu, párují barvy. Pomůcka je určena dětem od 3 let. Dítě rozvíjí svůj cit pro barvy. Získá klíč, jak se samostatně orientovat ve světě barev. Postup I. S touto pomůckou můžeme pracovat jak na podložce u stolu tak i na zemi na koberečku. Pomůcce předchází práce s krabicí č. I, dítě zná již základní barvy. Doneseme si krabici s destičkami a položíme ji vlevo před sebe. Otevřeme víko, které položíme před krabičku. Vyndáme 3 páry barevných destiček – dva, které dítě zná a jeden s novou barvou. Položíme je rozházeně před sebe. Dbáme na správný úchop destičky! Vždy za dřevěný okraj, barevné plochy se nedotýkáme. Krabici zavřeme. Pak hledáme páry – stejné barvy. Páry rovnáme před sebe zleva doprava. Pokud jsme spárovali všechny 3 barvy, zeptáme se, zda chce dítě pokračovat. okud ano, dáme spárované destičky stranou a vyjmeme další 3 páry. Při následné práci dítě pracuje již se všemi páry. Po skončení práce krabičku uklidíme na místo. Postup II. Při další práci pojmenováváme barvy – "To je červená, to je…", "Ukaž červenou, přikryj modrou", "Jaká je to barva?" Dítě pojmenovává barvy. Učíme-li dítě novou barvu, tak zaměníme vždy jednu známou za neznámou. Pokud zná dítě barvy z krabice I a II, můžeme přejít ke krabici III. Kontrola správnosti Správnost si dítě může ověřit zrakem. Kontrola chyb je možná pouze v případě, kdy je dítě schopné rozlišovat barvy. Poznámka Pro práci s barevnými destičkami jsou nutné dobré světelné podmínky. Při nošení krabice dbáme na to, abychom dítěti ukázali, jak přidržujeme víko krabice palci. Hra: dítě přiřazuje k destičkám předměty ze třídy (hračky, oblečení…) ve stejné barvě.